Informacija

Gerbiami klientai,

Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu ir atsižvelgiant į nepalankią epideminę COVID-19 (koronavirusinės infekcijos) situaciją nuo 2020 m. gruodžio 16 d. iki 2021 sausio 31d. uždarome „Inida“ saloną. Laikinai keičiasi prekių užsakymo, pristatymo, atsiėmimo tvarkos ir garantinių prekių priėmimo remontui ir grąžinimo tvarka:

1. Prekių užsakymas. Visas prekes galite užsakyti internetu www.inida.lt svetainėje, elektroniniu paštu eshop@inida.lt, telefonu +370 37 311224, arba susisiekiant su savo asmeniniu vadybininku.  Siekiant suvaldyti viruso sklaidą, prekių nebus galima užsisakyti atvykus pas savo asmeninį vadybininką į saloną (V.Krėvės pr. 13A).
2. Prekių pristatymas. Jei pirkdami prekes pasirenkate kurjerių tarnybą:
  • ir esate įmonė – jas gausite savo nurodytu adresu, bekontakčiu būdu.
  • ir esate fizinis asmuo - siuntos bus nukreiptos į artimiausią laisvą paštomatą.
3. Prekių atsiėmimas. Jei pirkdami prekes, pasirenkate prekių atsiėmimą „Inida“ parduotuvėje, prekes galėsite atsiimti „Prekių atsiėmimo punkte“ – įėjus pro pagrindines duris į parduotuvę. Nepamirškite dėvėti nosį ir burną dengiančias veido apsaugos priemones, įėję dezinfekuoti rankas. „Prekių atsiėmimo punkte“ vienu metu gali būti tik vienas žmogus. 
Atsiskaityti už prekes atvykus galima mokėjimo kortele arba grynaisiais, bet labai rekomenduojame ir prašome už prekes atsiskaityti iš anksto, kad prekių atidavimas vyktų sklandžiau ir būtų kuo mažiau tiesioginio kontakto. 
4. Garantinis remontas. Norėdami pristatyti prekę garantiniam remontui, registruokite jos remontą internete arba el.paštu tc@inida.lt ir išsiųskite prekę mums per kurjerių tarnybą. Suremontuotą prekę per kurjerių tarnybą atsiųsime Jums atgal. Jei turite klausimų dėl garantinio remonto arba negarantinio remonto, skambinkite šiuo numeriu į mūsų servisą: +370 37 311105. 

Telefonas papildomai informacijai: +370 37 311224

Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir tikimės tarpusavio supratimo dėl atsiradusių nepatogumų.

Saugokime vieni kitus ir elkimės atsakingai!

UAB „Inida“ komanda.

Džiaugiamės, kad užsukote į UAB „Inida“ e-parduotuvę! Tai puikus ir paprastas būdas pirkti IT įrangą. Jūs turėsite galimybę visuomet gauti palankias kainas ir kaupti nuolaidas, kurias vėliau galėsite panaudoti įsigydami prekes.

DETALI INFORMACIJA VERSLO KLIENTAMS

Verslo klientams „Inida“ e-parduotuvėje yra būtina registracija, kurią patvirtina UAB „Inida“ atsakingas darbuotojas. Prisiregistravusios įmonės gali stebėti savo pirkimų istoriją ir turėti savo asmeninį vadybininką. Kiekvienam pirkimui gali būti taikomos atskiros sąlygos ir nuolaidos bei sąlygos sutartos prekių tiekimo sutartyje, jei tokių susitarimų nėra, taikomos standartinės pirkimo sąlygos.

Norintiems gauti kredito limitą ar nuolaidas, po registracijos reikalinga susisiekti su paskirtu asmeniniu konsultantu. Jei kreditas nebus suteiktas, klientą informuosime. Tačiau ir tuomet jis galės naudotis „Inida“ e-parduotuvės sistema. Tokiu atveju po užsakymo patvirtinimo už prekes reikės sumokėti išankstiniu bankiniu pavedimu.

DETALI INFORMACIJA FIZINIAMS ASMENIMS

Svetainėje užsiregistruoti galite įsidėję prekę į krepšelį arba prieš pasirinkdami prekę. Registracija naudinga tuo, kad užsiregistravusių naudotojų įsigytos ar įtrauktos į pageidaujamų prekių sąrašą prekės saugomos pirkėjo informaciniame lange, todėl klientui atsijungus ir kitą kartą vėl prisijungus, nebereikės iš naujo jų ieškoti e-parduotuvės kataloge.

Asortimento peržiūrai registracija nebūtina, todėl visa informacija apie prekes, jų kainas yra prieinama kiekvienam.

Svetainėje pirkimus gali vykdyti ir neužsiregistravę pirkėjai.

Užsakymų bei registracijos formose pirkėjų prašoma nurodyti asmeninę informaciją: vardą, telefono numerį, el. p. adresą ir kt. Duomenys reikalingi tam, kad galėtume tiksliai įvykdyti Jūsų užsakymus, išsirinktas prekes pristatytume reikiamu adresu bei prireikus galėtume susisiekti.

Visiems užsakymams taikomos standartinės pirkimo sąlygos.