Informacija

 

Gerbiami klientai,
 
Vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu "Dėl karantino Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbimo" ir atsižvelgiant į nepalankią epideminę COVID-19 (koronavirusinės infekcijos) situaciją nuo 2020 m. kovo 16d. laikinai keisis užsakytų prekių atidavimo ir garantinių prekių priėmimo remontui ir jų gražinimo tvarka:
 
1. Prekių užsakymas. Visas prekes galite užsakyti internetu www.inida.lt svetainėje, elektroniniu paštu eshop@inida.lt, telefonu +370 37 311224 arba susisiekiant su savo asmeniniu vadybininku. Siekiant suvaldyti šio viruso sklaidą, prekių nebus galima užsakyti atvykus pas savo asmeninį vadybininką į saloną (V.Krėvės pr. 13A).
2. Atsiskaitymas už prekes. Už prekes atsiskaityti galima tik bankiniu pavedimu.
3. Prekių atidavimas. UAB "Inida" salonas (V.Krėvės pr. 13A) karantino metu nedirbs. Visas Jūsų užsakytas naujas prekes bei prekes po remonto Jums pristatys kurjerių tarnyba. Svarbu žinoti, jog:
* Siuntos, skirtos privatiems asmenims, bus automatiškai peradresuojamos į paštomatus, esančius arčiausiai Jūsų nurodyto adreso. Išimtinis atvejis - didelių gabaritų siuntos, kurios netelpa į paštomatus. Jos bus pristatomos per kurjerį. Primename, kad prekių pristatymas į paštomatus liekas vienas saugiausių būdų, nes jis leidžia išvengti tiesioginio kontakto.
* Siuntos, skirtos  juridiniams asmenims, bus  pristatomos nurodytu adresu (įmonės adresas turi sutapti su nurodytų adresu).
* Jeigu pirkdami prekes prieš 2020 m. kovo 16d. pasirinkote prekių atsiėmimą salone V.Krėvės 13A, vadybininkas susisieks su Jumis ir suderins prekių išsiuntimą Jums per kurjerių tarnybą. 
4. Prekių atidavimas iš sandėlio V.Krėvės pr. 13A (tik juridiniams asmenims). 
* Prekių atidavimas bus vykdomas tik iš anksto suderinus atsiėmimo laiką su pardavimų vadybininku.
* Prekės bus atiduodamos bekontakčiu būdu, laikantis instrukcijų, kurios bus pateiktos el.paštu juridiniam asmeniui, atsakingam už pirkimą. Taip pat instrukcijas matysite atsiėmimo vietoje.  
5. Garantinis remontas. Norint pristatyti prekę garantiniam remontui, registruokite jos remontą internete arba el.paštu tc@inida.lt. Paimsime ir pristatysime suremontuotą per kurjerių tarnybą. Labai Jūsų prašome remontui pateikti tik tą įrangą, kurios remontą svarbu atlikti nedelsiant. Jei remontas nėra skubus, prašome įrangą pateikti remontui pasibaigus karantinui. Jei prekės garantinis laikotarpis baigsis karantino metu, mes nemokamai ją suremontuosime, jei pateiksite prekę per 2 mėnesius, pasibaigus karantinui.
 
Telefonas papildomai informacijai: 8 37 311224 
 
Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir tikimės tarpusavio supratimo dėl atsiradusių nepatogumų.
 
Saugokime vieni kitus ir būkime atsakingi.
 
UAB "Inida" kolektyvas! 
 

Džiaugiamės, kad užsukote į UAB „Inida“ e-parduotuvę! Tai puikus ir paprastas būdas pirkti IT įrangą. Jūs turėsite galimybę visuomet gauti palankias kainas ir kaupti nuolaidas, kurias vėliau galėsite panaudoti įsigydami prekes.

DETALI INFORMACIJA VERSLO KLIENTAMS

Verslo klientams „Inida“ e-parduotuvėje yra būtina registracija, kurią patvirtina UAB „Inida“ atsakingas darbuotojas. Prisiregistravusios įmonės gali stebėti savo pirkimų istoriją ir turėti savo asmeninį vadybininką. Kiekvienam pirkimui gali būti taikomos atskiros sąlygos ir nuolaidos bei sąlygos sutartos prekių tiekimo sutartyje, jei tokių susitarimų nėra, taikomos standartinės pirkimo sąlygos.

Norintiems gauti kredito limitą ar nuolaidas, po registracijos reikalinga susisiekti su paskirtu asmeniniu konsultantu. Jei kreditas nebus suteiktas, klientą informuosime. Tačiau ir tuomet jis galės naudotis „Inida“ e-parduotuvės sistema. Tokiu atveju po užsakymo patvirtinimo už prekes reikės sumokėti išankstiniu bankiniu pavedimu.

DETALI INFORMACIJA FIZINIAMS ASMENIMS

Svetainėje užsiregistruoti galite įsidėję prekę į krepšelį arba prieš pasirinkdami prekę. Registracija naudinga tuo, kad užsiregistravusių naudotojų įsigytos ar įtrauktos į pageidaujamų prekių sąrašą prekės saugomos pirkėjo informaciniame lange, todėl klientui atsijungus ir kitą kartą vėl prisijungus, nebereikės iš naujo jų ieškoti e-parduotuvės kataloge.

Asortimento peržiūrai registracija nebūtina, todėl visa informacija apie prekes, jų kainas yra prieinama kiekvienam.

Svetainėje pirkimus gali vykdyti ir neužsiregistravę pirkėjai.

Užsakymų bei registracijos formose pirkėjų prašoma nurodyti asmeninę informaciją: vardą, telefono numerį, el. p. adresą ir kt. Duomenys reikalingi tam, kad galėtume tiksliai įvykdyti Jūsų užsakymus, išsirinktas prekes pristatytume reikiamu adresu bei prireikus galėtume susisiekti.

Visiems užsakymams taikomos standartinės pirkimo sąlygos.