Informacija

Džiaugiamės, kad užsukote į UAB „Inida“ e-parduotuvę! Tai puikus ir paprastas būdas pirkti IT įrangą. Jūs turėsite galimybę visuomet gauti palankias kainas ir kaupti nuolaidas, kurias vėliau galėsite panaudoti įsigydami prekes.

DETALI INFORMACIJA VERSLO KLIENTAMS

Verslo klientams „Inida“ e-parduotuvėje yra būtina registracija, kurią patvirtina UAB „Inida“ atsakingas darbuotojas. Prisiregistravusios įmonės gali stebėti savo pirkimų istoriją ir turėti savo asmeninį vadybininką. Kiekvienam pirkimui gali būti taikomos atskiros sąlygos ir nuolaidos bei sąlygos sutartos prekių tiekimo sutartyje, jei tokių susitarimų nėra, taikomos standartinės pirkimo sąlygos.

Norintiems gauti kredito limitą ar nuolaidas, po registracijos reikalinga susisiekti su paskirtu asmeniniu konsultantu. Jei kreditas nebus suteiktas, klientą informuosime. Tačiau ir tuomet jis galės naudotis „Inida“ e-parduotuvės sistema. Tokiu atveju po užsakymo patvirtinimo už prekes reikės sumokėti išankstiniu bankiniu pavedimu.

DETALI INFORMACIJA FIZINIAMS ASMENIMS

Svetainėje užsiregistruoti galite įsidėję prekę į krepšelį arba prieš pasirinkdami prekę. Registracija naudinga tuo, kad užsiregistravusių naudotojų įsigytos ar įtrauktos į pageidaujamų prekių sąrašą prekės saugomos pirkėjo informaciniame lange, todėl klientui atsijungus ir kitą kartą vėl prisijungus, nebereikės iš naujo jų ieškoti e-parduotuvės kataloge.

Asortimento peržiūrai registracija nebūtina, todėl visa informacija apie prekes, jų kainas yra prieinama kiekvienam.

Svetainėje pirkimus gali vykdyti ir neužsiregistravę pirkėjai.

Užsakymų bei registracijos formose pirkėjų prašoma nurodyti asmeninę informaciją: vardą, telefono numerį, el. p. adresą ir kt. Duomenys reikalingi tam, kad galėtume tiksliai įvykdyti Jūsų užsakymus, išsirinktas prekes pristatytume reikiamu adresu bei prireikus galėtume susisiekti.

Visiems užsakymams taikomos standartinės pirkimo sąlygos.