DUK

Integracija ir suderinamumas

1. Ar Sales Intelligence integruojasi su mūsų esamomis CRM sistemomis (pvz., Salesforce, HubSpot, Pipedrive)?

Taip, programos diegimo metu mes integruojame duomenis iš jūsų naudojamų CRM sistemų ir juos nuolatos atnaujiname.

2. Ar galima integruoti Sales Intelligence su mūsų el. pašto sistema?

Informacija esanti el. pašte gali būti integruojama, tačiau integracijos kokybė priklauso nuo įmonės duomenų apie savo klientus. Pavyzdys: jeigu norime susieti el. pašte esančius laiškus su kiekvienu klientu, mums reikia turėti jų el. pašto adresus susietus su kliento įmone.

3. Ar jūsų sistema palaiko integraciją su trečiųjų šalių analitikos įrankiais?

Taip, Sales Intelligence gali integruoti duomenis, importuojant juos iš analitinių įrankių, tokių kaip PowerBI, Qlik, Tableau ir kt. bei eksportuoti juos į trečiųjų šalių analitikos įrankius.

4. Ar galima eksportuoti duomenis iš Sales Intelligence į kitas programas?

Taip. Visi duomenys esantys Sales Intelligence programoje gali būti eksportuoti į kitą platformą.

5. Kaip dažnai atnaujinami duomenys integruotose sistemose?

Duomenų atnaujinimo intervalas priklauso nuo jūsų duomenų kiekio ir jūsų poreikių, tai išsiaiškiname programos diegimo metu.

Duomenų saugumas ir privatumas

1. Kaip užtikrinamas klientų duomenų saugumas jūsų sistemoje?

Klientai gali pasirinkti, kur jie nori saugoti savo duomenis: mūsų suteiktame virtualiame serveryje, kliento serveruose ar trečiųjų šalių serveruose (Amazon, Microsoft ir kt.). Taip pat yra galimybė suteikti papildomą apsaugą jūsų duomenims naudojant dviejų dalių autentifikavimą bei IP adresų limitavimą.

2. Ar mūsų duomenys bus saugomi vietoje ar debesyje?

Diegimo proceso metu jūs turėsite galimybę pasirinkti, kaip norite, kad jūsų duomenys būtų saugomi. Turėsite galimybę saugoti duomenis ir lokaliame serveryje, ir debesijoje.

3. Ar yra galimybė turėti atsargines duomenų kopijas?

Taip, duomenų atsarginės kopijos yra kuriamos, kad apsaugotų duomenų bazės turinį. Atsarginių kopijų dažnį galime nustatyti programos diegimo metu.

Diegimas ir mokymai

1. Kiek laiko užtrunka Sales Intelligence diegimas?

Diegimo laikas priklauso nuo įmonės dydžio, jų duomenų bazės dydžio bei procesų poreikių. Vidutiniškai tai turėtų užtrukti apie 1,5-2 mėnesius.

2. Ar siūlote mokymus mūsų darbuotojams naudotis sistema?

Taip, diegimo proceso metu mes skirsime laiko apmokyti žmones naudotis programa ir atsakysime į jiems iškilusius klausimus.

Kaina ir licencijavimas

1. Kokios yra Sales Intelligence licencijavimo kainos ir sąlygos?

Licenzijos kainą vienam naudotojui per mėnesį yra 50€ + PVM. Diegimo proceso kaina yra skaičiuojama atskirai ir priklauso nuo jūsų duomenų kiekio, įmonės dydžio bei jūsų poreikių.

2. Ar galima pamatyti programos funkcionalumus prieš pradedant naudotis?

Taip. Užsiregistravus čia mes su jumis susisieksime – parodysime programą bei papasakosime plačiau apie jos funkcionalumus.

3. Kokios yra papildomos išlaidos, susijusios su integracija ir mokymais?

Papildomos išlaidos yra susijusios su duomenų integracija, programos paruošimu naudojimui bei apmokymu. Šių papildomų išlaidų dydis bus aiškus prieš pradedant darbus kai įvertinsime jūsų įmonės duomenų bazių dydžius, jų šaltinius bei norimus programos funkcionalumus.

Dirbtinio intelekto galimybės

1. Ar galima pritaikyti dirbtinio intelekto modelį pagal mūsų specifinius poreikius?

El. laiškų rašymo modelį galime pritaikyti prie jūsų specifinių poreikių, suteikdami jam jūsų įmonės duomenis bei specialią užduotį, atitinkančią jūsų poreikius.

2. Ar dirbtinis intelektas gali analizuoti mūsų duomenis ir teikti įžvalgas apie pardavimų galimybes?

Duomenų analizę bei įžvalgas apie pardavimų galimybes jums gali suteikti programoje esantys robotai. Jie nenaudoja dirbtinio intelekto modelių, tačiau gali aptikti pardavimų galimybes, atsižvelgiant į jūsų klientus, jų mėgstamus produktus bei jų pirkimų dažnį.

3. Kaip dirbtinis intelektas mokosi iš mūsų duomenų ir kaip tai pagerina laiškų personalizavimą?

Dirbtinis intelektas yra apmokytas generuoti tekstus pagal jam suteiktą užduotį. Jūsų duomenys padeda šiam modeliui rašyti personalizuotus laiškus, suteikdami jam informacijos apie kontaktinį asmenį ir kliento praėjusius pirkimus (kokius produktus klientas mėgsta labiausiai ir t.t.)

4. Ar dirbtinis intelektas gali automatizuoti kitus pardavimo proceso aspektus, ne tik laiškų generavimą?

Dirbtinis intelektas tikrai gali automatizuoti daugiau pardavimo proceso užduočių. Šios funkcijos yra kuriamos ir pasirodys ateityje.

Pagalba ir palaikymas

1. Kokia yra jūsų klientų aptarnavimo politika?

Mūsų prioritetas yra išmokyti klientus efektyviai ir teisingai naudotis šia programa. Mokymų metu ir po mokymų atsakysime į visus jums iškilusius klausimus. Jei klientas papildomai pageidautų praplėsti programos funkcionalumus, tuomet kainodara bus skaičiuojam individualiai.

2. Ar turite klientų aptarnavimo komandos narius, kalbančius skirtingomis kalbomis?

Taip, galime atsakyti į jūsų klausimus lietuvių bei anglų kalbomis.

3. Kokiais kanalais galima susisiekti su jūsų technine pagalba (pvz., el. paštu, telefonu, pokalbiais gyvai)?

Mus pasiekti galėsite el. paštu bei telefonu.

Ar norite pakalbėti kaip galime padėti jūsų pardavimams?


Visais klausimais kreipkitės į Sales Intelligence projektų vadybininką -

Modestą Dirvelį

[email protected]
+370 612 56600