Pirkimo sąlygos


UAB „Inida” e-parduotuvė yra neatsiejama UAB „Inida“ dalis. Žemiau pateiktos sąlygos taikomos užsakant ir atsiskaitant už prekes UAB „Inida“ (įmonės kodas 133752253).


1. MOKĖJIMAS

1.1. Atsiskaitymai vykdomi eurais iš anksto apmokant naudojantis AB Danske banko, AB Swedbank, AB Nordea banko, AB SEB banko, AB Šiaulių banko, AB Ūkio banko ir UAB Medicinos banko internetinės bankininkystės paslaugomis. Perkant atvykus į UAB “Inida” saloną, adresu V. Krėvės pr. 13a, Kaune, galima atsiskaityti banko kortelėmis, grynaisiais pinigais.


REKVIZITAI ATSISKAITANT UŽ PREKES IŠANKSTINIU PERVEDIMU:

  • .

AB bankas„Swedbank“,
Banko kodas: 73000,
A/s LT32 7300 0100 0226 8407.


REKVIZITAI ATSISKAITYMAMS NAUDOJANTIS INTERNETINE BANKININKYSTE:

  • .

Gavėjas: UAB Inida
A/S: LT32 7300 0100 0226 8407
Bankas: AB Bankas Swedbank
Įmonės kodas: 133752253
Mokėjimo paskirtis: reikia nurodyti užsakymo numerį
Įmokos kodas: reikia nurodyti užsakymo numerį.
Atkeipkite dėmesį, kad mokėjimo paskirties laukelyje prašoma nurodyti Inida.lt užsakymo numerį. Įrašius numerį, pagreitinamas užsakymo įvykdymas.

1.2. Kiekvienam atsiskaitymui kortele bankai taiko administravimo mokestį nuo užsakymo sumos arba nustaty- tą nekintamą mokestį. Bankai taiko mažesnius mokesčius atsiskaitymams internetiniu mokėjimo pavedimu. Visi šie mokesčiai į prekės kainą neįskaičiuoti. Bankai gali taikyti papildomus mokesčius, kurie priklauso nuo klientų sutarčių su bankais, todėl papildomai informacijai gauti kreipkitės į savo banko informacijos skyrių.

1.3. Atsiskaityti už prekes galima grynaisiais pinigais atvykus atsiimti prekių į UAB „Inida“ saloną.


2. SUSITARIMAS

  • .

2.1. „Inida“ atsako už tų prekių pristatymą, už kurias pirkėjas gavo elektroninį užsakymo patvirtinimą. Pirkėjas per 2 dienas turi susisiekti su „Inida“ ir pranešti apie nesutikimą dėl užsakytų prekių, jei užsakymo patvirtinimo informacija skiriasi nuo pirkėjo pateikto užsakymo ir pirkėjas nesutinka su šiais pakeitimais. Priešingu atveju užsakymas bus pristatytas pagal informaciją, kuri nurodyta užsakymo patvirtinime.

Pastaba. Klientams rekomenduojame atsispausdinti pirkimo užsakymo formą. Apie užsakymą taip pat informuojame klientą elektroniniu paštu.

2.2. Tokiu atveju, jei neturime Jūsų užsakomos prekės sandėlyje, pasiliekame teisę atšaukti prekės užsakymą.

2.3. „Inida“ pateikiami duomenys apie produkto svorį, tam tikrus išmatavimus, panaudojimą turi būti laikomi apytikriais. „Inida“ neatsako, jei pateikta informacija neatitinka užsakovo poreikių, nebent prieš tai pirkėjui pasiteiravus „Inida“ vadybininkas užtikrino dėl tam tikrų konkrečių specifikacijų.

2.4. „Inida“ pasilieka teisę keisti tiekiamas detales į tokios pačios kokybės kitas adekvačių parametrų detales, ar kito gamintojo detales, jei yra būtinybė dėl techninių įrenginio savybių. Pirkėjas apie keitimą informuojamas raštu.


3. PASLAUGOS

  • .

3.1. Įsigijus standartinę programinę įrangą, pirkėjas įgauna teisę ja naudotis neperleidžiant tretiesiems asmenims, kitoms įmonėms. Iš anksto nepranešus ir negavus sutikimo iš „Inida, draudžiama įrangą kopijuoti, atlikti pakeitimus. Leidimas naudotis programine įranga skirtas nustatytam skaičiui darbuotojų, o jei skaičius nenustatytas, naudoti leidžiama įrenginiuose, į kuriuos programinė įranga jau įdiegta. Privalu programine įranga naudotis laikantis instrukcijoje nurodytų taisyklių.

3.2. „Inida“ teikia legalios ir kartu su įranga perkamos programinės įrangos įdiegimo paslaugą. Diegimo darbų kaina į prekės kainą neįskaičiuota, jie vykdomi atskiru susitarimu. Įkainiai už šią paslaugą skaičiuojami pagal valandinį tarifą arba nustatytą kainą.


4. KAINOS, PRISTATYMO SĄLYGOS, REZERVAVIMAS IR ATSISKAITYMO TERMINAI

  • .

4.1. Visos kainos kataloge pateikiamos eurais su PVM.

4.2. Į prekių kainas įskaičiuoti muitai ir kiti mokesčiai.

4.3. Prekių pristatymo mokestis visoje Lietuvoje yra 2,03 €/ 7 Lt su PVM, kai pirkinio suma iki 86,89 € / 300 Lt. Nuo 87,18-289,62 €/ 301-1000 Lt pristatymo kaina - 4,34 € / 15 Lt. Pristatymo mokestis netaikomas, jei užsakymo suma didesnė nei 289,91 € / 1001 Lt su PVM. Pristatant prekes į Kuršių Neriją papildomai prie siuntimo kainos pridedamas 32,00 € / 110,49 Lt + PVM mokestis.

4.4. „Inida“ turi teisę atšaukti užsakymą iki pirkimo dienos pasikeitus pirkimo kainai, valiutų kursui, mokesčiams, svyruojant pristatymo bei draudimų tarifams, kuriems UAB „Inida“ negali daryti įtakos, tiek dėl pirkėjo įtakos padidėjus užsakymo išlaidoms.

4.5. Jei klientas už prekę apmokėjo išankstiniu pavedimu, bet užsakymas dėl tam tikrų priežasčių nebuvo pristatytas, UAB „Inida“ įsipareigoja klientui sugrąžinti sumokėtus pinigus.

4.6. „Inida“ neatsako už jokius kliento nuostolius, patirtus dėl klaidingos informacijos pateikimo svetainėje, dėl nesamos prekės sandėliuose, nukeltus pristatymo terminus ar visai negalimą prekės pristatymą.

4.7. Informacija apie prekės kiekį sandėlyje ir kainą į elektroninę sistemą pateikiama iš tiekėjų, gamintojų ar jų įgaliotų atstovų informacinių sistemų ir yra kasdien atnaujinama automatiniu būdu. UAB „Inida“ turi teisę atšaukti užsakymą 3 darbo dienų laikotarpiu nuo jo gavimo ir apmokėjimo momento. Apie tai informuoti klientą el. laišku ir per 2 darbo dienas grąžinti klientui sumokėtus pinigus, jei vykdant užsakymą buvo pastebėta akivaizdžiai klaidinga prekės kaina ar prekės kiekiai, neatitinkantys realių prekės kiekių sandėlyje. Pirkėjus, pamačiusius, kad norimos užsakyti prekės kaina akivaizdžiai neatitinka prekės rinkos kainos, arba užsakymo metu rodoma informacija, kad pasirinktas prekės kiekis didesnis nei esamas sandėlyje, prašome prieš tvirtinant užsakymą pasikonsultuoti su pardavimo vadybininkais tel.: +370 37 31 12 24, el. p.: 

4.8. Naudojantis internetine bankininkyste, suma nuskaičiuojama pateikus užsakymą. Jei „Inida“ buvo suteikusi kreditą, o klientas neatliko mokėjimo nurodytą dieną, skaičiuojamos palūkanos - 14% per metus, jei atskira Prekių tiekimo sutartimi nebuvo aptarta kitaip.

4.9. „Inida“ turi teisę sustabdyti užsakymus, laukti išankstinio apmokėjimo arba užstato tokiu atveju, jei pirkėjas neatsiskaito laiku arba gaunama informacija apie kliento pablogėjusią finansinę padėtį arba nemokumą. „Inida“ nutraukia pirkimą, jei klientas neatsiskaito iš anksto.

4.10. „Inida“ turi teisę nutraukti pirkimą dėl pirkėjo kaltės ir pareikalauti 30% užsakymo sumos, jei nepatirta didesnių nuostolių.

4.11. Prekių grąžinimo atveju pirkėjas turi padengti „Inida“ su tuo susijusias išlaidas.

4.12. Prekės yra laikomos „Inida“ nuosavybe, jei nėra visiškai atsiskaityta už pristatytas prekes.

4.13. Jeigu produktui ar produktų grupei galioja dvi ir daugiau akcijos su skirtingais akcijų pasiūlymais, klientas turi teisę pasirinkti vieną, jam naudingesnį akcijos pasiūlymą. Akcijų pasiūlymai nesumuojami.

4.14. Registruotų klientų nuolaidos gali būti netaikomos prekėms, kurios pažymėtos specialiu nuolaidą žyminčiu žymekliu.


5. TIEKIMAS, PRISTATYMAS, PRISTATYMO VĖLAVIMAI IR PREKIŲ PRIĖMIMAS

  • .

5.1. Prekės tiekiamos iš UAB „Inida” tiekėjų sandėlių UAB „Inida“ sprendimu.

5.2. Užsakymas pradedamas vykdyti tik gavus už jį apmokėjimą, jei nėra atskira sutartimi sutarta kitaip. Prieš išsiųsdami prekes klientą informuojame apie prekių išsiuntimą ir jų pristatymo tikslią dieną.

5.3. Prekes pristatome skubiai Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu, naudodamiesi siuntų tarnybos paslaugomis. Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu Pristatymas vykdomas atsižvelgiant į tiekėjų pristatymo terminus. Pirkėjas, pakeitęs užsakymą, bus informuotas ir apie pristatymo laiko pasikeitimą, atsižvelgiant į pakeistas prekių pristatymo sąlygas.

5.4. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo, jei „Inida“ vėluoja klientui pristatyti prekes 2 darbo dienas ir apie tai neinformuoja kliento.

5.5. Prieš pristatydamas prekes kurjeris susisiekia su klientu nurodytu telefonu suderinti tikslesnį pristatymo laiką.

5.6. Didelių matmenų, svorio prekių užnešimo iki durų paslauga kainuoja papildomai ir teikiama tik didžiuosiuose miestuose. Reikia suderinti ir užsakyti šią paslaugą su vadybininkais prieš užsakant prekę, antraip kurjeris pristatys prekę Jūsų nurodyto namo kieme.

5.7. Klientas privalo patikrinti prekių kiekį, siuntos būklę kurjeriui esant. Pastebėję pažeidimų, siuntos nepriimkite. Apie prekės būklę pažymėkite siuntos važtaraštyje. Siunta laikoma priduota tvarkingai, kai klientas pasirašo važtaraštį ir nenurodo pastabų dėl netinkamos prekės būklės.


6. SKUNDAI, DEFEKTAI IR ATSAKOMYBĖ

  • .

6.1. Garantinis aptarnavimas galioja tik gamintojo suteiktoms naujų produktų garantijoms. Jokios papildomos garantijos negalioja.

6.2. Pirkėjas privalo apžiūrėti gautas prekes. Pastebėjęs defektų pirkėjas per 5 darbo dienas privalo raštu pranešti pardavėjui, nurodydamas pastebėtus trūkumus. Skundas nenagrinėjamas, jei nebuvo pateiktas laiku.

6.3. Pirkėjo, pažeidusio „Inida“ arba tiekėjų taisykles, išardžiusio, remontavusio ar kaip nors kitaip pakeitusio gaminį skundas laikomas negaliojančiu.

6.4. Pardavėjas, gavęs skundą, sprendžia apie prekės pakeitimą arba taisymą. „Inida“ turi teisę prekę pakeisti ne vieną kartą. Klientas negali nutraukti užsakymo arba reikalauti atlyginimo, pardavėjui patvirtinus, kad prekė bus pakeista arba pataisyta.

6.5. Nustačius, kad prekė, dėl kurios pateiktas skundas, neturi jokių kliento išvardintų defektų, „Inida“ gali priskaičiuoti klientui išlaidas, susijusias su gaminio patikrinimu servise.

6.6. Tik patvirtinus, kad prekė yra grąžintina, prekė grįžta į „Inida“. Grąžinimo patvirtinime nurodomos grąžintinos prekės, jų būklė ir kaina. Pirkėjas būtinai turi pridėti grąžinimo patvirtinimą prie kiekvienos grąžinamos prekės.

6.7. Prekių užsakovas turi teisę atsisakyti tik tų prekių, kurių pristatymas vėluoja.

6.8. „Inida“ neatsako už turtinę žalą, žalą padarytą aplinkai, kurią gali sukelti įsigyta prekė ar netinkamas jos naudojimas.

6.9. „Inida“ neatsako už prekes, kurias pirkėjai naudoja savo gaminiuose. Atsakomybės apribojimai išdėstyti 7 skyriuje, kurie taikomi ir „Inida“ atsakomybei dėl produktų, ir „Inida“ kaip tarpininko atsakomybei.


7. ATSAKOMYBĖS APRIBOJIMAI

  • .

7.1. „Inida“ prisiima atsakomybę, įskaitant klaidas, trūkumus, vėlavimą, patį produktą ir pan., jei įrodoma jos kaltė. „Inida“ atsakomybė nepriklausomai nuo priežasties gali būti ne didesnė kaip 50% prekės vertės, dėl kurios buvo patirti nuostoliai. „Inida“ nepadengia tiesioginių nuostolių, negautų pajamų, prarasto pelno, prarastų duomenų vertės ir t. t.


8. GINČAI

  • .

8.1. Ginčai, susiję su šiomis išvardintomis sąlygomis, yra sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka. Vietą ginčui nagrinėti parenka „Inida“.

Registruokitės ir naudokitės visais privalumais:

  • Asmeninis vadybininkas
  • Išskirtinio kliento nuolaidos
  • Servisas be rūpesčių
  • Paslauga: Nuo durų iki durų
  • Garantijos išplėtimas iki 5 metų
  • Dovana
  • Lenovo ThinkPad X1 Carbon
  • Išskirtinis dizainas
  • Įsigyti
  • Išbandykite Auksinę partnerystę!